سوالات متداول

1) چرا از سایت اجاره سوئیت و ویلای ویلاپیلا، برای رزرو اقامتگاه استفاده نماییم؟

سایت اجاره سوئیت و ویلای ویلاپیلا  سایت رزرو آنلاین سوئیت و ویلا و اقامتگاه می­باشد. می‌توانید با دسترسی به بانکی از اطلاعات سوئیتها و ویلاهای  ایران،  اعم از قیمت،  مشخصات و موقعیت جغرافیایی در کوتاه‌ترین زمان،  بهترین و مطمئن‌ترین انتخاب را انجام دهید. همکاران ما در سایت اجاره سوئیت و ویلای ویلاپیلا، بصورت شبانه روزی پشتیبان رزرو شما خواهند بود تا در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال در زمینه رزرو سوئیت و ویلا و اقامتگاه،  شما را همراهی نمایند. با رزرو محل اقامت خود در سایت اجاره سوئیت و ویلای ویلاپیلا ،  با اطمینان سفر نمایید.

 

2) چگونه می‌توان در سایت اجاره سوئیت و ویلای ویلاپیلا، ثبت نام کرد؟

کاربران محترم می‌توانند با وارد کردن ایمیل،  شماره تماس و رمزی اختصاصی برای ورود به بخش کاربری خود در سایت عضو شوند و در هر زمان برای رزرو اقامتگاه مورد نظر،  از همان نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به سایت استفاده کنند.

 

3) آیا اطلاعات اقامتگاه‌ها که بر روی سایت قرار گرفته شده،  درست بوده و قابل استناد است؟

اطلاعاتی که بر روی سایت قرار داده شده،  توسط کارشناسانی متخصص ما بررسی شده اند، از طرفی  این اطلاعات از سمت صاحبان سوئیت و ویلا و اقامتگاه‌ها اعلام شده و قابل استناد است.

 

4) روش و نحوه جستجوی اقامتگاه‌ها به چه صورت است؟

برای جستجوی اقامتگاه ها باید در پنجره جستجو،  ابتدا شهر یا نام سوئیت و ویلا مورد نظر را نوشته و تاریخ را مشخص نمایید و بر روی کلید جستجو کلیک کنید.

در صورت نیاز به تغییر مواردی که در قسمت جستجو وارد کرده‌اید در هر صفحه می‌توانید از منوی بالا برای تغییر در مقادیر وارد شده،  استفاده نمایید.

 

5) آیا هر شخصی می‌تواند برای دوستان و بستگان خود رزرو انجام دهد؟

بله،  تنها با اعلام نام یکی از مسافرین به عنوان سرپرست می‌توان رزرو اقامتگاه مورد نظر را انجام داد.

 

6) رزرو اقامتگاه ( سوئیت، ویلا و  ... )  به چه روشی امکان پذیر است؟

هر فرد می‌تواند محل اقامتگاه خود ( سوئیت، ویلا و  ... )  را انتخاب کرده و با وارد کردن تاریخ رفت و برگشت یا مدت اقامت خود و کلیک بر روی کلید رزرو،  در لیست مسافرین سوئیت و ویلا قرار بگیرد. در صورت پرداخت هزینه اقامتگاه و دریافت واچر،  رزرو اقامتگاه قطعی خواهد شد.

 

7) در صورت مواجه شدن با مشکل در زمان رزرو چه کاری باید انجام داد؟

در صورت بروز هرگونه مشکل در زمان رزرو با همکاران واحد پشتیبانی سایت اجاره سوئیت و ویلای ویلاپیلا، (با شماره تلفن 09331140669) تماس حاصل فرمایید.

 

8) مبلغ درج شده و قابل پرداخت،  کل هزینه‌ای است که باید پرداخت کرد؟

بله،  در زمان رزرو مبلغی که نمایش داده می‌شود،  کل هزینه‌ای است که باید پرداخت شود.

 

9) قیمت‌های روی سایت ممکن است تغییر کند؟

بله،  در صورت تغییر قیمت از سوی ویلا و سوئیت ،  قیمت مندرج بر روی سایت تغییر پیدا خواهد کرد. این تغییر بر اساس تغییر فصل صورت می‌پذیرد. صنعت توریسم در شهرهای مختلف طبق تغییرات آب و هوایی‌شان،  تغییر می‌کند. در واقع اقامت در این شهرها در فصول مختلف،  دارای قیمت‌های متفاوتی است.

 

10) واچر چیست؟

رسید پرداخت و تاییدیه رزرو اقامتگاه را “واچر” می‌گویند. واچر پس از پرداخت از سوی سیستم رزرواسیون سایت اجاره سوئیت و ویلای ویلاپیلا، صادر می‌گردد و در اختیار رزرو‌کننده قرار خواهد گرفت.

 

11) در صورت رویت پیام پرداخت ناموفق چه اتفاقی رخ خواهد افتاد؟

در صورت مشاهده خطای پرداخت ناموفق از سوی درگاه بانک تا 72 ساعت کاری مبلغ پرداختی به حساب مسافر بازخواهد گشت. در صورت رویت هرگونه مشکل و مغایرت می‌توان با مراجعه به بانک صادرکننده کارت بانکی،  مشکل را پیگیری کرد.

 

12) برای ورود به اقامتگاه (سوئیت و ویلا) چه مدارکی لازم است؟

برای ورود به محل اقامت مدارکی نظیر شناسنامه و کارت ملی لازم بوده و برای افراد متاهل همراه داشتن شناسنامه الزامی است.

 

13) آیا می‌توان زودتر از موعد مقرر به محل اسکان خود وارد یا دیرتر از زمان اعلام شده خارج شد؟

برای حل این مشکل باید با رزرواسیون اقامتگاه هماهنگ شود تا در صورت خالی بودن اقامتگاه و پرداخت هزینه اضافی از اتاق مورد نظراستفاده گردد.

 

14) آیا نظرات مسافرین در سایت اجاره سوئیت و ویلای ویلاپیلا، جایگاهی دارد؟

سایت اجاره سوئیت و ویلای ویلاپیلا، برای نظرات مسافرین گرامی ارزش ویژه‌ای قائل بوده و در صورت مطابقت با “قوانین درج نظرات” آن‌ها را برای دیگر مسافرین به نمایش می‌گذارد. سایت اجاره سوئیت و ویلای ویلاپیلا، تصمیم دارد تا تجربه دیگر مسافرین را برای کاربران سایت بازگو کند تا مطابق انتظارشان اقامتگاه مناسبی را انتخاب نمایند.

 

15) کد رزرو آنلاین سایت اجاره سوئیت و ویلای ویلاپیلا، چیست؟

کد رزرو آنلاین سایت اجاره سوئیت و ویلای ویلاپیلا ،  شماره‌ای یکتا و خاص است که در صورت بروز هر گونه مشکل و سوال می‌توان با اعلام آن کد به واحد پشتیبانی اطلاعات لازم در رابطه با پیگیری رزرو و مواردی از این قبیل را به این واحد انتقال داد و در کمترین زمان پاسخ صحیحی دریافت کرد.

 

16) مزایای عضویت در خبرنامه چیست؟

در صورت عضویت در خبرنامه سایت اجاره سوئیت و ویلای ویلاپیلا، می‌توانید به راحتی از اخبار و پیشنهاد های شگفت انگیز با خبر شوید.

 

17) قیمت سایت اجاره سوئیت و ویلای ویلاپیلا، چرا از برد سوئیت و ویلا کم‌تر است؟

با در نظر گرفتن تعداد بالای رزرو سالیانه و بستن قرارداد با بهترین نرخ‌ها باعث شده تا قیمت رزرو سوئیت و ویلا بر روی سایت اجاره سوئیت و ویلای ویلاپیلا، نسبت به قیمت برد ویلا و سوئیت ‌ها کم‌تر و ارزان‌تر ارائه شود. سایت اجاره سوئیت و ویلای ویلاپیلا، میزان کارمزد خود را کم کرده است تا قیمت مندرج بر روی سایت نسبت به سایر رقبا هم کاهش یابد.

 

18) آیا تغییر مشخصات مانند نام نفرات یا تاریخ اقامت امکان پذیر است؟

برای تغییر مشخصات مسافرین می‌توان با بخش پشتیبانی هماهنگی لازم انجام شود ولی برای تغییر تاریخ اسکان یا اقامتگاه مورد نظر لازم است رزرو پیشین کنسل گردد و رزرو جدیدی ثبت شود.

 

19) در صورت فراموش کردن جزییات یا گم شدن واچر چه کاری می‌توان انجام داد؟

هر فرد با مراجعه به بخش لیست سفارشات در قسمت کاربری خود،  پیشینه سفارشات خود را می‌تواند مشاهده کند. در صورت نداشتن رمز عبور یا فراموش کردن نام کاربری،  با بخش پشتیبانی تماس حاصل کرده و با اعلام کد ملی مسافران می‌توان واچر خود را دوباره دریافت کرد.

 

20) در چه ساعاتی واحد پشتیبانی پاسخ‌گوی سوالات کاربران هستند؟

واحد پشتیبانی سایت اجاره سوئیت و ویلای ویلاپیلا، به صورت شبانه روزی در حال پاسخگویی به تماس مسافرین و کاربران گرامی است.

 

21) علت تکمیل فرم ملاحظات در زمان ثبت سفارش چیست؟

در صورت وجود هر گونه ملاحظات خاص و ویژه در خصوص شرایط استقبال،  اتاق و… مسافران گرامی می‌توانند در این قسمت به آن اشاره کنند تا همکاران سایت اجاره سوئیت و ویلای ویلاپیلا، به اقامتگاه مورد نظر انتقال دهند.

 

22) شمارنده عددی در انتهای ثبت نهایی سفارش چه چیزی را نمایش می‌دهد؟

این شمارنده زمان مورد نیاز برای پیگیری و تماس همکاران واحد پشتیبانی با مسافر را نشان می‌دهد.

 

23) مسافر در صورت اتمام زمان اعلام شده به منظور اتصال به درگاه بانک و پرداخت چه عملی را باید انجام دهد؟

در صورت اتمام زمان اعلام شده و عدم پرداخت،  کاربر می‌تواند با انتخاب گزینه بررسی مجدد روند سفارش را دوباره به جریان بیاندازد.

 

24) در صورت عدم موجودی اقامتگاه چه مراحلی طی خواهد شد؟

در زمانی که اقامتگاه مورد نظر ظرفیت خالی نداشته باشد،  همکاران پشتیبانی ما با کاربر تماس حاصل خواهند کرد. در این زمان برای تغییر محل اقامت می‌توان از گزینه تغییر سفارش استفاده کرد تا به صفحه جست و جو باز گردند.

 

25) چرا دربرخی موارد با وجود امکان ثبت رزرو،  پس از بررسی،  پیام عدم موجودی نمایش داده می شود؟

– عدم هماهنگی مسئولین رزرواسیون اقامتگاه ها در اعلام ظرفیت و تعیین تعداد اتاق های موجود سوئیت و ویلا و اقامتگاه ها در تاریخ مورد نظر

– اعلام موارد خاص نظیر خرابی ها و مشکلات تاسیسات در زمان قطعی کردن رزرو

– قرار گرفتن رزرو در بازه های پیک و ایجاد مشکل در جدول ظرفیت رزرو ویلا و سوئیت ؛ به این معنا که ممکن است مسافر در ایام تعطیلی سه روزه ،  برای دو روز رزرو ثبت نماید و سوئیت و ویلا فقط رزروهای سه روزه را تایید نماید.

– اعلام حداقل روزهای رزرو توسط اقامتگاه در زمان قطعی نمودن؛ به عنوان مثال فقط رزروهایی با حداقل سه شب اقامت را تایید نماید.

– اعلام اتمام ظرفیت،  لحظاتی پیش از ثبت رزرو

– خالی نگه داشتن ظرفیت برای رزرو جاری که در حال قطعی شدن است.

– موارد امنیتی نظیر ورود مقامات بلندپایه و یا موارد پیش بینی نشده

تلفن تماس
تلفن تماس
تلفن تماس
ایمیل
nic@vilapila.ir
ویلا پیلا در شبکه های اجتماعی

اجاره ویلا | اجاره ویلا و سوئیت | اجاره ویلای ارزان

در زمانهای گذشته اجاره ویلا  یا اجاره سوئیت و یا اجاره ویلای ارزان در شمال  به روش های سنتی صورت می پذیرفت، به این معنا که میهمان با مراجعه به شهر مقصد با جستجو در میان ویلاها وسوئیت های معرفی شده، مجبور به انتخاب یکی از اقامتگاه های مشاهده شده داشت؛ ولی هم اکنون با توجه به رشد سریع حوزه فناوری اطلاعات در حوزه های مختلف، اجاره ویلا و اجاره سوئیت برای میهمانان گرامی بسیار آسان و امن شده است. کافی است با جستجو در میان ویلاها و سوئیت هایی که توسط میزبانان گرامی بر روی سایت ویلاپیلا معرفی شده است، یکی از ویلاها و سوئیت هایی که با شرایط ما از لحاظ قیمت و کیفیت همخوانی دارد را انتخاب نماییم و پس از تایید زمان درخواستی جهت رزرو ویلا و رزرو سوئیت، نسبت به پرداخت هزینه های اقامتگاه اقدام نماییم.امیدواریم سفرهای خوشی را با ویلاپیلا تجربه نمایید. کاربران گرامی به راحتی می توانند درخواستهای  اجاره ویلا  و سوئیت خود را در مناطق شمال ، اطراف تهران ، کیش ، لواسان ، دماوند ، کلاردشت ، محمودآباد ، نمک آبرود ، رامسر ، متل قو و ... در سایت ویلاپیلا ارسال نمایند.

Vilapila 2019-2020

بازیابی رمز عبور

لطفا قیمت مورد نظر خود را وارد نمایید

ثبت قیمت